Wij kunnen innovatieve dienstverlening inkopen als deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • De innovatieve dienstverlening die u aanbiedt is een volledig traject. Wij kopen alleen volledige trajecten in.
  • De innovatieve dienstverlening is bedoeld voor een nog niet-bestaande klantgroep. Óf de gebruikte methodiek in de dienstverlening is vernieuwend.

U kunt zich aanmelden als leverancier van innovatieve re-integratiedienstverlening als u voldoet aan de voorwaarden in deze 3 documenten:

U meldt zich aan door de volgende documenten naar ons op te sturen:

  • een ingevuld en ondertekend formulier Aanmelden innovatieve re-integratietrajecten (Word)
  • het bewijs dat u voldoende bent verzekerd voor aansprakelijkheid. Dit kan een kopie van de polis van uw aansprakelijkheidsverzekering zijn óf een ondertekende verklaring van uw verzekeraar. Deze verklaring mag niet ouder zijn dan 4 maanden.
  • een plan van aanpak. In het document ‘Overzicht Re-integratiedienstverlening’ staat waaraan dit plan van aanpak moet voldoen.
  • bewijs van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel
  • concernverklaring (Word). Dit is alleen van toepassing als uw bedrijf onderdeel is van een concern.

Beveiligd e-mailen

U kunt de documenten veilig digitaal versturen via Zivver. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

  1. Stuur een e-mail naar inkoopreintegratie@uwv.nl. Geef hierin aan dat u zich wilt aanmelden voor innovatieve dienstverlening. Zet ook uw mobiele telefoonnummer in de e-mail.
  2. U ontvangt van ons een e-mail via Zivver. Open de e-mail met de beveiligingscode.
  3. Verzend de documenten veilig naar ons via Zivver.

Per post opsturen

U kunt de gevraagde documenten ook naar het volgende adres sturen:

UWV Contractmanagement Re-integratie en Voorzieningen
Postbus 58285
1040 HG Amsterdam

  • Binnen 6 weken hoort u of we een raamovereenkomst met u sluiten.
  • Na ondertekening van de raamovereenkomst kunnen wij cliënten bij u aanmelden. Een raamovereenkomst betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt.