Direct naar inhoud

Inloggen

    Cookies:

    Voor het plaatsen van cookies hebben wij uw toestemming nodig. Beheer uw cookievoorkeuren.

    Innovatieve re-integratiedienstverlening leveren

    Levert u dienstverlening rondom re-integratie die niet past onder het Inkoopkader Re-integratiediensten? Ook deze dienstverlening kunnen wij onder voorwaarden inkopen.

    Voorwaarden leveren innovatieve dienstverlening

    Wij kunnen innovatieve dienstverlening inkopen als deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

    • De innovatieve dienstverlening die u aanbiedt is een volledig traject. Wij kopen alleen volledige trajecten in.
    • De innovatieve dienstverlening is bedoeld voor een nog niet-bestaande klantgroep. Óf de gebruikte methodiek in de dienstverlening is vernieuwend.

    Voorwaarden aanmelden

    U kunt zich aanmelden als leverancier van innovatieve re-integratiedienstverlening als u voldoet aan de voorwaarden in deze 3 documenten:

    Hoe aanmelden

    U meldt zich aan door de volgende documenten naar ons op te sturen:

    • een ingevuld en ondertekend formulier Aanmelden innovatieve re-integratietrajecten (Word)
    • het bewijs dat u voldoende bent verzekerd voor aansprakelijkheid. Dit kan een kopie van de polis van uw aansprakelijkheidsverzekering zijn óf een ondertekende verklaring van uw verzekeraar. Deze verklaring mag niet ouder zijn dan 4 maanden.
    • een plan van aanpak. In het document ‘Overzicht Re-integratiedienstverlening’ staat waaraan dit plan van aanpak moet voldoen.
    • bewijs van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel
    • concernverklaring (Word). Dit is alleen van toepassing als uw bedrijf onderdeel is van een concern.

    Beveiligd e-mailen

    U kunt de documenten veilig digitaal versturen via Zivver. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

    1. Stuur een e-mail naar inkoopreintegratie@uwv.nl. Geef hierin aan dat u zich wilt aanmelden voor innovatieve dienstverlening. Zet ook uw mobiele telefoonnummer in de e-mail.
    2. U ontvangt van ons een e-mail via Zivver. Open de e-mail met de beveiligingscode.
    3. Verzend de documenten veilig naar ons via Zivver.

    Per post opsturen

    U kunt de gevraagde documenten ook naar het volgende adres sturen:

    UWV Contractmanagement Re-integratie en Voorzieningen
    Postbus 58285
    1040 HG Amsterdam

    Na uw aanmelding

    • Binnen 6 weken hoort u of we een raamovereenkomst met u sluiten.
    • Na ondertekening van de raamovereenkomst kunnen wij cliënten bij u aanmelden. Een raamovereenkomst betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt.

    Mogen wij u kort nog wat vragen over uw chatgesprek?