Alle informatie voor uw aanmelding vindt u op Tenderned (tenderned.nl):

  • Lees eerst het document ‘Welkom!’. Daarin staat een uitleg over uw aanmelding en het inkoopkader.
  • In het document ‘Inkoopkader Scholingsdiensten’ staan onze eisen aan leveranciers van scholing. Wij kopen alleen cursussen, opleidingen en vaardigheidstrainingen in bij leveranciers die voldoen aan deze eisen.
  • In de bijlage 'Instructie indienen Aanvraag en invullen UEA' staat hoe u een aanvraag doet.

Bij vragen kunt u e-mailen naar inkoopscholing@uwv.nl. Zet in het onderwerp ‘Vraag Inkoopkader Scholingsdiensten’ en de naam van uw organisatie. Dan zorgen wij ervoor dat de juiste collega zo snel mogelijk contact met u opneemt.

  • Wij controleren eerst of u voldoet aan de eisen.
  • Wij laten u binnen 6 weken weten of we een overeenkomst met u willen sluiten. Als dat zo is, krijgt u een overeenkomst met werkafspraken tussen UWV en uw bedrijf.
  • Na ondertekening van de overeenkomst kunnen wij scholingsdiensten bij u inkopen. Dit betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt. De overeenkomst geeft geen garantie voor het leveren van klanten of omzet.

Wij bestellen een cursus, training of opleiding bij u via een vast proces. Dat proces staat beschreven in de contractdocumenten bij uw raamovereenkomst. Dit is een korte samenvatting:

  • Wij vragen eerst een offerte bij u op.
  • Als wij akkoord gaan met de offerte, krijgt u van ons een opdrachtbrief. Hierin staat wat u moet doen. U krijgt voor iedere opdracht een apart ordernummer. Dit ordernummer staat in de opdrachtbrief.
  • Soms vragen wij u om meer informatie. Dan vragen wij u om aanvullende documenten. Zet altijd het ordernummer op de documenten.

Dit is een samenvatting van wat we van u verwachten als u scholing aan ons levert: