Direct naar inhoud

Inloggen

    Werkgeversportaal

    Mijn Gegevensdiensten

    Inloggen op andere portalen

    Meer informatie over inloggen

    Bedrijfsgegevens aanmelden voor nieuwe leveranciers

    Nieuwe leveranciers van voorzieningen moeten eerst hun bedrijfsgegevens aanmelden voordat zij een factuur kunnen sturen.

    Registreren als crediteur

    U kunt zich alleen laten registreren als crediteur als u aan 2 voorwaarden voldoet:

    1. U heeft een uniek inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel (KVK-nummer).
    2. U heeft een uniek rekeningnummer.

    Dit betekent dat een leverancier niet meer dan 1 crediteur kan opgeven per KVK-nummer en rekeningnummer.

    Hoe bedrijfsgegevens aanmelden

    Voor het doorgeven van uw bedrijfsgegevens, doorloopt u 3 stappen.

    Stap 1: u stuurt een e-mail

    U stuurt een e-mail naar inkoopvoorzieningen@uwv.nl. Zorg dat u deze gegevens in uw e-mail zet:

    • de vraag om het formulier ‘Aanmelden gegevens leverancier’ te ontvangen
    • de reden waarom u zich bij ons aanmeldt
    • uw mobiele telefoonnummer

    Stap 2: u krijgt een beveiligde e-mail terug

    U krijgt een e-mail terug via Zivver. Deze e-mail opent u met een beveiligingscode. U ontvangt de code op het door u opgegeven mobiele telefoonnummer.

    Stap 3: u beantwoordt onze beveiligde e-mail

    U vult eerst het formulier in dat bij onze e-mail zit. Daarna stuurt u het formulier met de gevraagde documenten in 1 keer op door onze beveiligde e-mail te beantwoorden.

    Daarna: factureren

    Wij verwerken uw bedrijfsgegevens in ons systeem. U ontvangt van ons een bericht zodra dit is gebeurd. Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunt u een factuur sturen voor de voorziening die u heeft geleverd.

    Mogen wij u kort nog wat vragen over uw chatgesprek?