U vult het formulier in en stuurt het naar het adres dat op het formulier staat. In het formulier leest u welke stukken u eventueel moet meesturen. Deze gegevens heeft u nodig bij het invullen van het formulier: 

  • persoonsgegevens van de inwoner (naam, adres en burgerservicenummer)
  • gegevens over de woonsituatie en begeleiding van de inwoner 
  • gegevens over de school en vervolgopleiding (naam school en periode) van de inwoner
  • gegevens over de re-integratie, het werk en/of werkgerelateerde activiteiten van de inwoner
  • U krijgt een bevestiging zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen. 
  • Wij kijken of wij voldoende informatie hebben gekregen. Het kan zijn dat onze verzekeringsarts en/of arbeidsdeskundige uw inwoner uitnodigt voor een gesprek. 
  • Binnen 8 weken na ontvangst van uw aanvraag krijgt u een rapport. Wij sturen het rapport ook naar de inwoner voor wie u de dienst heeft aangevraagd. 
  • U krijgt per maand een factuur voor de aanvullende diensten die u heeft aangevraagd. Onze wettelijke diensten zijn kosteloos. Meer informatie vindt u in het document ‘Werkafspraken Aanvullende diensten 2024’.

U kunt de volgende wettelijke diensten aanvragen met het formulier:

U kunt de volgende aanvullende diensten aanvragen met het formulier: