Alle informatie voor uw aanmelding als leverancier van scholing vindt u op Tenderned (tenderned.nl). Op TenderNed doorloopt u de volgende stappen:

  • Lees eerst het document ‘Welkom!’.
  • In het document ‘Inkoopkader Scholingsdiensten’ leest u onze voorwaarden voor aanmelding. Wij kopen alleen cursussen, opleidingen en vaardigheidstrainingen in bij leveranciers die voldoen aan deze voorwaarden.
  • Als uw organisatie voldoet aan alle voorwaarden, kunt u zich aanmelden. Lees in de bijlage 'Instructie indienen Aanvraag en invullen UEA' hoe u een aanvraag bij ons indient.

Bij vragen kunt u e-mailen naar inkoopscholing@uwv.nl. Zet in het onderwerp ‘Vraag Inkoopkader Scholingsdiensten’ en de naam van uw organisatie. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

  • Wij controleren eerst of u voldoet aan de eisen.
  • Wij laten u binnen 6 weken weten of we een overeenkomst met u sluiten. Als dat zo is, krijgt u een overeenkomst met werkafspraken tussen UWV en uw bedrijf.
  • Na ondertekening van de overeenkomst kunnen wij scholingsdiensten bij u inkopen. Dit betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt .

Wij bestellen een cursus, training of opleiding bij u via een vast proces. Dat proces staat beschreven in de contractdocumenten bij uw raamovereenkomst. Dit is een korte samenvatting:

  • Wij vragen eerst een offerte bij u op.
  • Als wij akkoord gaan met de offerte, krijgt u van ons een opdrachtbrief. Hierin staat wat u moet doen. U krijgt voor iedere opdracht een apart ordernummer. Dit ordernummer staat in de opdrachtbrief en in uw inkooporder .
  • Soms vragen wij u om meer informatie. Dan vragen wij u om aanvullende documenten. Zet altijd het ordernummer op de documenten.

Als u scholing levert, verwachten wij het volgende van u: