Alle informatie voor uw aanmelding als leverancier van scholing vindt u op Tenderned (tenderned.nl). Op TenderNed doorloopt u de volgende stappen:
- Lees eerst het document ‘Welkom!’.
- In het document ‘Inkoopkader Scholingsdiensten’ leest u onze voorwaarden voor aanmelding. Wij kopen alleen cursussen, opleidingen en vaardigheidstrainingen in bij leveranciers die voldoen aan deze voorwaarden.
- Als uw organisatie voldoet aan alle voorwaarden, kunt u zich aanmelden. Lees in de bijlage 'Instructie indienen Aanvraag en invullen UEA' hoe u een aanvraag bij ons indient.
Bij vragen kunt u e-mailen naar inkoopscholing@uwv.nl. Zet in het onderwerp ‘Vraag Inkoopkader Scholingsdiensten’ en de naam van uw organisatie. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
- Wij controleren eerst of u voldoet aan de eisen.
- Wij laten u binnen 6 weken weten of we een overeenkomst met u sluiten. Als dat zo is, krijgt u een overeenkomst met werkafspraken tussen UWV en uw bedrijf.
- Na ondertekening van de overeenkomst kunnen wij scholingsdiensten bij u inkopen. Dit betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt .
Wij bestellen een cursus, training of opleiding bij u via een vast proces. Dat proces staat beschreven in de contractdocumenten bij uw raamovereenkomst. Dit is een korte samenvatting:
- Wij vragen eerst een offerte bij u op.
- Als wij akkoord gaan met de offerte, krijgt u van ons een opdrachtbrief. Hierin staat wat u moet doen. U krijgt voor iedere opdracht een apart ordernummer. Dit ordernummer staat in de opdrachtbrief en in uw inkooporder .
- Soms vragen wij u om meer informatie. Dan vragen wij u om aanvullende documenten. Zet altijd het ordernummer op de documenten.
Als u scholing levert, verwachten wij het volgende van u:
- U houdt zich aan gemaakte afspraken. Bijvoorbeeld over termijnen.
- U geeft wijzigingen in uw bedrijfssituatie vooraf aan ons door. Wij beoordelen dan of deze veranderingen gevolgen hebben voor uw overeenkomst(en).
- U gebruikt het Leveranciersportaal. Bijvoorbeeld om met ons te communiceren of documenten te delen.
- Merkt u dat een klant niet meewerkt? Dan verwachten we van u dat u een melding gedrag doet.
- U stuurt een rapportage naar ons op de afgesproken momenten.
- U stuurt een factuur naar ons op de afgesproken momenten.
- U laat regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren, zodat we de kwaliteit van uw dienstverlening kunnen beoordelen.