Aanvragen functieongeschiktheidsadvies Overheid en Onderwijs (O&O)

Als werkgever in de sector Overheid en Onderwijs (O&O), vraagt u met dit formulier een advies aan over de medische geschiktheid van uw werknemer. U doet dit als de re-integratie van uw zieke werknemer niet lukt en u ontslag wilt aanvragen. En als wij na 2 jaar ziekte geen re-integratieverslag hebben beoordeeld.

Dit heeft u nodig bij het invullen

  • gegevens van uw werknemer zoals zijn burgerservicenummer
  • informatie over uw organisatie zoals het loonheffingennummer en contactpersoongegevens
  • functiegegevens van uw werknemer zoals het aantal uren dat hij werkt
  • informatie over wat u heeft gedaan aan de terugkeer van uw werknemer naar zijn eigen werk
  • ontslaggegevens zoals de reden van het ontslag van uw werknemer 

Om dit formulier in te vullen, logt u in met eHerkenning.

Lukt het niet om het formulier online in te vullen? Download dan hier het formulier , vul het met pen in en stuur het terug naar:

UWV
Overheid & Onderwijs (O&O)
Postbus 56733
1040 AS Amsterdam

Let op: Tijdens het invullen van het formulier kunt u pauzes nemen. Sla bij een pauze van meer dan 60 minuten altijd het formulier op. Dan blijven de ingevulde gegevens bewaard. U leest in het formulier hoe u dit doet.

Dit zijn de bijlagen die u meegeeft aan de werknemer of de bedrijfsarts

Aanvragen functieongeschiktheidsadvies Overheid en Onderwijs (O&O)

Service & contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten